Terminal drobnicowy

Ładunki drobnicowe zawsze były ważnym składnikiem ogólnej masy obsługiwanej w OT Port Świnoujście. Z tego typu ładunkami wiąże się konieczność posiadania wysoko wyspecjalizowanej załogi w zakresie technik przeładunku, sztauowania oraz mocowania ładunków oraz bardzo wydajnego sprzętu dostosowanego do różnych parametrów ładunków.

OTPŚ jako pierwszy w Polsce zainstalował przy Nab. Górników dwa dźwigi samojezdne o DOR 140 ton każdy. Dzięki tym urządzeniom przeładunek sztuk ciężkich stał się o wiele wydajniejszy i tańszy. Do obsługi konwencjonalnych ładunków drobnicowych pozostaje do dyspozycji szereg maszyn i urządzeń pracujących w ładowniach statku jak i na placach.

Oprócz przeładunków, Terminal oferuje możliwość składowania towaru zarówno na placach jak i pod dachem, oraz pełen zakres usług dodatkowych takich jak konfekcja, sortowanie, znakowanie, ważenie, obracanie, montaż, scalanie, formowanie itp. Głównym ładunkiem drobnicowym pozostają wyroby hutnicze – slaby, kęsy, blacha w rolach i arkuszach, rury, pręty żebrowane w wiązkach i rolach, pręty gładkie, profile, szyny oraz inne tj. elementy wież wiatrowych, konstrukcje stalowe, pojazdy itp.

Roczny potencjał Terminala sięga 1,5 mln ton różnych ładunków, a maksymalne raty przeładunkowe sięgają 10 000 ton/doba.

Certyfikaty

 

OT Logistics w Europie

1

OT Logistics S.A.

Szczecin, Polska

2

Rentrans Cargo Sp. z o.o.

Szczecin, Polska

3

OT Port Wrocław Sp. z o.o.

Wrocław, Polska

4

Rentrans International Spedition Sp. z o.o.

Katowice, Polska

5

Żegluga Bydgoska Sp. z o.o.

Bydgoszcz, Polska

6

OT Port Świnoujście Sp. z o.o.

Świnoujście, Polska

7

RENTRANS EAST SP. Z O.O.

Przemyśl, Polska

8

I Fundusz Mistral S.A.

Warszawa, Polska

9

Deutsche Binnenreederei AG

Berlin, Niemcy

10

Deutsche Binnenreederei AG

Hamburg, Niemcy

11

C.Hartwig Gdynia S.A.

Gdynia, Polska

12

OT Port Gdynia Sp. z o.o.

Gdynia, Polska

13

PSA Transport Ltd.

Londyn, Wielka Brytania